فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

اموزش فال رمل ( قسمت 1 )

فال رمل ( Ilm al raml ) یکی از قدیمی ترین روش های اینده نگری است که شواهد باستانی نمایانگر وجود ان در کشورهای عربی شمال افریقا در حدود ۱۲۰۰ سال پیش است. پس از اندک مدتی فال رمل به کشور های دیگر از جمله ایران و هندوستان وارد می شود.بعد از ان با ترجمه متون عربی به لاتین با نام  Geomancy  به اروپا معرفی می شود. رمل یعنی شن که چون در ان زمان کاغذ وجود نداشته برای انجام فال با استفاده از یک تکه چوب روی شن و ماسه خطوط و اشکال لازم را می کشیده اند. امروزه از یک تکه کاغذ تمیز که روی ان چیزی نوشته نشده باشد استفاده میشود. برای نوشتن پیشنهاد می کنم از یک مداد کاملا معمولی استفاده کنید. مقاله بعدی ( ارشیو - مرداد ۱۳۸۴ ) در مورد چگونگی طرح سوال و کشیدن خطوط مربوط به سوال است. این خطوط با پیوستن و ترکیب شدن با یکدیگر منجر به تشکیل علایم ۱۶ گانه فال رمل میشوند. 

( اموزش فال رمل یا Geomancy نهایتا در هفتاد بخش کوچک به پایان رسید. به علت مبهم بودن پیدا کردن قسمت های بعدی این فال باید نکته ای را توضیح دهم. برای دسترسی به قسمت های دوم تا پنجاه و چهارم , لطفابر روی مرداد 1384 کلیک کنید که به علت حجم زیاد باز شدن ان چند لحظه طول می کشد. باقی مانده قسمت ها را در شهریور 1384 مشاهده خواهید کرد. خوانندگان جدید همیشه می توانند سوالات خود را در قسمت نظرات مطرح کنند. )
نظرات 15 + ارسال نظر
نیلوفر 1385,03,19 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام . مرسی از اینکه انقدر اطلاعات رو گذاشتی تو وبلاگت . می خواستم ببینم تو فال رمل جدول قسمت ۳۹ رو بر اساس شکل قسمت ۲۹ می چینیم یا نه ؟ منظورم اینه که همیشه ۱ سود و ... می مونه یا نه ؟ ممنون می شم جواب بدی .

سلام.
در مورد ان مثال بخصوص ۱ سود بوده.
علامت مادر اول ( هر چه که باشد ) در خانه یک قرار می گیرد و به همین ترتیب.
اگر واضح نیست لطفا اطلاع دهید تا بیشتر توضیح دهم. متقابلا از لطف تان متشکرم.

پریسا 1385,05,24 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام مرسی از این همه اطلاعات خوبتون. من برای اموزش فال رمل اگر از الان بخوام میتونم دنبال کنم چون قسمتها ی اموزشیتونو نمیتونم به ترتیب پیدا کنم مرسی

سلام.
تمام قسمت ها به ترتیب شماره در ارشیو مرداد و شهریور وجود دارند.
موفق باشید.

پونه 1385,07,06 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام من یک چیز رو متوجه نشدم در نهایت باید قاضی و شواهد رو معنی کرد و جواب گرفت یا کلا جدول رو در نظر گرفت؟؟؟

سلام. قاضی و شواهد نتایج نهایی هستند و جدول می تواند جزئیات بیشتری بدهد.

انا۳۶ 1387,05,01 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام من اصلا متوجه نشدم چطور باید فال رمل گرفت ممنون تو ضیح بدین ممنون

سلام. شما چند قسمت را خواندید و متوجه نشدید؟

انا۳۶ 1387,05,01 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام من نمی دونم شروع چطوره ؟

سلام. قسمت ۱ شروع است و تا قسمت ۷۰ ادامه پیدا می کند.
شما تمام این قسمت ها را کاملا و با دقت مطالعه کرده اید ؟

انا۳۶ 1387,05,01 ساعت 08:10 ب.ظ

بازم سلام من ببینین تا ۳ خوندم ولی شروع از کجاست نمیفهممممم گیج شودمممم

سلام. شروع قسمت اول است.

انا۳۶ 1387,05,02 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام من مشکلم حل شد من اشتباه کردم حالا ۱ سوال قسمت ۵۴ کجاست؟ بازم ممنون

سلام. در ادامه قسمت ۵۳ و هر دو قسمت فعلا در یک صفحه هستند

http://www.falgir.blogsky.com/1384/05/page/1/

عسل 1387,09,02 ساعت 02:42 ب.ظ http://asal-d.blogfa.com

az u bekhatere falaton mamnonam by

خواهش.

برت ایل 1388,03,28 ساعت 04:17 ب.ظ http://انا36

خیلی سایت باهالیه مرسی

رویا 1388,05,21 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام ببخشید که این حرف رو میزنم ولی این فال گیری ها همش خرافاته

آناهیتا 1388,07,21 ساعت 04:45 ب.ظ http://xz65a61x.mihanblog.com

سلام خوبید
میخواستم منو تو لینکاتون اضافه کنید منم شما رو اضافه میکنم

سلام. در اولین فرصت لینک شما را اضافه خواهم کرد. موفق باشید.

زیتا 1389,07,07 ساعت 03:53 ب.ظ http://ostorlaab.blogfa.com

سلام.همیشه عاشق فال و فالگیری بودم.بخاطر هیجان و اسرارآمیزبودنش ودوست داشتم همه فالها را یکجا داشته باشم که حالا به لطف شما توانستم.من شما را لینک
میکنم ودلم میخواهد شما هم اگرزحمتی نیست منرا لینک کنید.
موفقباشید

مرضیه 1389,07,13 ساعت 03:46 ب.ظ

معذرت میخوام از اینکه اینو میگم ولی یعنی چی فال رمل به نظر من باید به جای این فال رمل از فال هایی که واقعا حقیقت داره استفاده کنی . روی حرفام فکر کن.

برو باجی تو هم دلت خوشه!!

آرش 1389,09,27 ساعت 11:06 ب.ظ http://arash.ahmadi13@yahoo.com

با سلام وتشکر از اینهمه لطفی که دارید.انشااله همیشه موفق باشید.واما سوالی که داشتم این بود که من فقط چهار شکل از اشکال شانزده گانه رو پیدا کردم >>الحاق .زندان .شانس کم و شانس زیاد << را فرموده بودید . دوازده شکل بقیه رو کجا توضیح دادید .راهنمایی بفرمایید یا برای من بفرستید .ممنونم

سلام. لطفا به آرشیو, مرداد 1384 مراجعه کنید.

غزاله 1392,08,06 ساعت 11:22 ب.ظ http://come2top.persianblog.ir/

با سلام
از این که این اطلاعات رو در اختیار ما قرار دادید ممنون میدونم که برای جمع آوری این مطالب زحمت زیادی کشیدید سالهاست که فالهای مختلفی از جمله تاروت - ورق - یی چینگ و ... را تجربه کردم و خیلی علاقه داشتم که فال رمل رو هم یاد بگیرم و تصور نمیکردم این فال انقدر دقیق باشه و جزییات زیادی رو در اختیار ما بگذاره
و من به طور کامل تمام نوشته های شما رو مطالعه و دنبال کردم و چند سوال برام پیش اومده اگر لطف کنید و پاسخ بدید ممنون میشم
یکی این که قسمتی به اسم قسمت ۶۲ وجود نداشت دلیلش رو نمیدونم اما احتمال میدم حذف شده باشه ؟
و مساله دیگه در مورد صفحه جئومانسی که در قسمت ۲۹ توضیح داده بودید آیا کاربرد این صفحه فقط در جمع آوری کلی اطلاعات و یادداشت کردن آنها هست؟ چون من توجه کردم وضعیت تصرف و دگرگونی و زوایا و مجاورت توسط نمودار به شکل دیگری مانند نمودار قسمت ۳۹ توضیح داده شده
و مساله مهم دیگه در مورد قسمت ۵۸ که مربوط به محاسبه دقیق زمان مورد هست در صورت امکان مثالی دیگر بزنید و این که لطفا توضیح بدید در این قسمت که فرمودید نیت میکنیم و نمودار میکشیم یعنی این که برای تخمین زمان وقوع آن باید نیت مجدد کنیم و از اول با نیت صرفا تخمین زمان اقدام به کشیدن ممیزها و به دست آوردن مادر و ... کنیم و یا اینکه از همان مادر و ... همان نیت اصلی فال استفاده کنیم؟
واقعا سپاسگذارم

salam, ghabl az inke man be soal-haye shoma javab bedam momkene lotfan befarmaeed chera bedoon ejazeh fal-haye man ra dar blog khodetan copy kardeed?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد