فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال تاروت و تاروت ان لاین به فارسی در  :

http://www.falgiran.blogspot.com 

free tarot readings
نظرات 20 + ارسال نظر
baran bahari 1384,10,09 ساعت 04:49 ب.ظ http://dr_nnnnnnn@yahoo.com

man az zahamate shoma sepasgozaram vali moshkeli daram. fale moraba ye jadooyi ra yad bedahid chegoone tafsir konam va lotfan fale tarot ra ham farsi konid. ba tashakor baran

سلام.
از لطف تان خیلی متشکرم. فال تاروت بزودی فارسی خواهد شد. در مورد تفسیر مربع جادویی : تفسیر مثل انواع دیگر فال ورق است که توضیح داده شده. لطفا قید کنید که دقیقا چه نکته ای مبهم است تا کاملا توضیح دهم.

baran bahari 1384,10,20 ساعت 09:00 ب.ظ http://dr_nnnnnnn@yahoo.com

man baaz ham tashakor mikonam .sayte sargarm konandei darid. dar mored morabae jadooyi ;rabeteye varagh haaye 12346789 ba varagh 5 ke haman karte shakhsi mibashad, chist? masalan dar fale nale asb har {khane {1234567
mani va sharayete khasi joda az karti ke daramade darad ke migooyad tabir kart dar in mahal chist. dar morabae jadooyi in rabete ba tavajoh be karte shakhsi be che soorat mibashad? ba tashakor baran.

از لطف تان بی نهایت ممنونم.
در این فال بر خلاف فال های دیگر ، کارت ها جداگانه تفسیر نمی شوند بلکه با توجه به تکرار و ترکیباتی که در مجموع بین این ۹ کارت به وجود امده ، تفسیر می شوند.

BAran bahari 1384,10,24 ساعت 06:44 ب.ظ http://dr_nnnnnnn@yahoo.com

ba salam va khaste nabashid; agar dar fale raml ghazi mosbat ya manfi daramad va vefgh dahande akse ghazi shod va dar zavaya ham zaviye 60 ham 90 bood, tafsir chegoone ast? hachenin agar niyat baraye ezdevaj ba shakhse be khosoosist ke falgirande mikhahad bedanad ba an khoshbakht mishavad ya na, agar ghazi rah ,elhagh,ya mardom ya shanse kam amad ba do shahede yeki khoob va yeki bad tafsir chegoone ast .ba tashakor faravan lotfan kamel tozih dahid. dooste shoma Baran

سلام دوست عزیز :
از لطفت متشکرم.
۱) جمع کردن علائم جویا و مورد ، شاید بتواند کمک کند. همچنین علامت خانه شماره چهار که تا حدودی نهایت مطلب را نشان می دهد نیز می تواند ایده بیشتری بدهد. کلا چون جئو مانسی به عوامل و نیرو های طبیعی وابسته است ، بعضی اوقات دچار اختلالاتی می شود. بهترین کار شاید تکرار فال از ابتدا باشد.
۲) قاضی هایی که اسم برده اید ، علائمی متوسط و معتدل هستند. خوب و بد شاهد ها هم تایید کننده همین مطلب است. یعنی نتیجه نه خیلی بد است و نه خیلی خوب.

انیتا 1385,01,01 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من کارتهای تاروت رو دارم اما نمی تونم استفاده کنم
اگه میشه بگین جهت موافق و مخالف یعنی چی؟
طریقه گرفتنش رو هم بگین ممنون می شم

سلام.
موقع رو کردن کارت ها ، یک کارت می تواند وقتی که رو شد بطور موافق قرار بگیرد و یا مخالف ( سر و ته )
طریقه گرفتن چند نوع فال تاروت را بزودی توضیح خواهم داد.
موفق باشید.

باران بهاریdr_nnnnnnn@yahoo.com 1385,01,20 ساعت 06:29 ب.ظ

با سلام و تشکر از سایت خوبتان
در آموزش تاروت چرا روی گروه ششمشیر و ستاره نمی توان کلیک کرد تا معانی آنها را ببینیم؟لطفا اگر امکان دارد معانی انها را هم بگویید.در فالی در position اینده ۵ستاره وشاه شمشیر وارونه امد میشود برایم معنی کنید .با تشکر فراوان

سلام و از لطف تان متشکرم. ان دو گروه به زودی تکمیل و اضافه می شوند.

الهه 1385,02,16 ساعت 10:09 ق.ظ

بر حسب تجربه فال تاروت دقیق تر و جامع الاطراف تر از بقیه می باشد. خواهشمند است در خصوص فارسی سازی آن سریعتر اقدام نمائید.ضمناً از سایت کامل و علمی شما بسیار سپاسگزارم.

سلام. از لطف تان متشکرم. فال تاروت تا چند روز دیگر تمام خواهد شد.

راحیل 1385,02,25 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام بسیار عالی و خوب است خسته نباشید منتظر فارسی شدن فال تاروت هستم

سلام.
فال تاروت تا یک هفته دیگر تمام خواهد شد. از لطف تان بسیار ممنونم.

semira 1385,07,05 ساعت 03:02 ب.ظ

Thank U for the interesting Web
I am not living in IRAN .I interested inTarot and try to learn it
I need a book in farsi
How can I buy it

سلام.
متاسفانه کتاب فارسی تاروت نمی شناسم که معرفی کنم. خیلی ممنون می شوم اگر سوالات و نظرات بعدی خود را به فارسی انگلیسی بنویسید که برای تمام بازدید کنندگان مفهوم باشد.

شقایق 1385,09,13 ساعت 02:44 ق.ظ

سلام به شما.واقعا بخاطر سایت زیبا و راهنمایی هایتان در مورد فال تاروت ممنونم......من چند وقته که بدنبال کارت های واقعی و اصلی تاروت می گردم......چند جا که رفتم کارت های سانسور شده ایرانی بود که اصلا نمیشد از روش الهام گرفت......اگر امکان داره برای تهیه ی این کارت ها به من کمک کنید

سلام. نقش کارت ها در انجام فال تاثیری ندارد. ضمنا نگفتید از دست من چه کاری ساخته است؟

مریم 1386,05,01 ساعت 04:32 ب.ظ http://asiran101@yahoo.com

سلام خسته نباشید سایت با حالی داری اما نمی دونم چطور میشه ازفالهاتون استفاده کرد و از روی سایت فال گرفت و اگر لطف کنید فال تاروت رو فارسی کنید ممنون می شم در ضمن طرز استفاده این فالها رو نمی دونم مثل ورق که نمونه مختلف هست باز هم بخاطرت سایت زیباتون از شما ممنونم اما اگه فالها قابل استفاده باشه چی میشه

سلام. فال تاروت به فارسی است و لینک ان را در صفحه فال تاروت می توانید پیدا کنید. کلا به غیر از منو سمت چپ که کلمه ( به انگلیسی ) در بالای لینک ها نوشته شده است بقیه مطالب به فارسی است. فال ورق - تاروت - قهوه - چای - کوکا کولا! - جئو مانسی - طاس و ... همه به فارسی هستند و متوجه نمی شوم منظورتان از اینکه نمی توانید از انها استفاده کنید چیست. اگر فال ها قابل استفاده باشه چیزی نمیشه! فال ها قابل استفاده هستند. موفق باشید.

مریم شیراز 1386,05,21 ساعت 09:32 ق.ظ http://asiran101@ yahoo.com

سلام ممنون که جواب دادید درست من درست متوجه نشدم چطور از فالها استفاده کنم اما الان بلد شدم از شما متشکرم خیلی باحال بود

سلام. خوشحالم که بالاخره موفق شدید از فال ها استفاده کنید.

پروین 1386,07,16 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام خسته نباشید
ممکن است خواهش کنم اگر برایتن مقدور است معنی کارت Five of wands یا ۵ چوبدستی را به من بگوئید.

سلام. معنی تمام کارت ها در فال تاروت توضیح داده شده است.

یه انسان 1386,08,30 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام من تاروت بلدم خوشحال میشم کمکتون کنماینم ایمیل من

سلام. از پیشنهاد کمک بی نهایت متشکرم. اگر پیشنهاد یا نظری دارید که باعث خوشنودی بینندگان این بلاگ خواهد شد لطفا حتما مطرح کنید.
مجددا از لطف تان متشکرم.

میترا 1386,11,23 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام. خیلی سایت خوبی دارین. خیلی خوشحال شدم که سایت شما رو دیدم و ازش استفاده کردم.

مونا 1388,01,19 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.mana51.blogfa .com

با درود
زیبا و پر محتوا
قلمتان سبز موفق باشید
در پناه حق

مونا 1388,01,21 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.mana51.blogfa .com

سلام امیدوارم خوب باشید واقعا کارتان درسته فقط خواهشا فال تاروت را فارسی کنید چون من فال میگیرم معنی را نمی دانم و فقط عکسها را نگاه میکنم با تشکر از شما

لیلا 1388,05,24 ساعت 10:08 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی مزخرف و بد بوددستتان درد بکنه

مو های سرت بریزه و ترشیده بشی!!

زهرا 1388,07,02 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام ازینکه با این سایت اشنا شدم خوشحالم. دیروز کد رو دیدم و نیت کردم و فرستادم حالا از کحا حوابشو بگیرم؟؟؟؟؟؟؟
همیشه موفق و سبز باشید

سلام. تا دو روز دیگر در صفحه جواب فال ها. موفق باشید.

سمیرا(آتشین) 1388,08,13 ساعت 07:15 ب.ظ

با سلام خوب هستین سایت خیلی خوبی دارین...میخواستم بژرسم آیا میشه از خوب و بد بودن کاری از تاروت یدونه کارت کشید و فهمید....یعنی نیت کنه و به ضمیر ناخوداگاه بگهکه میخوام یه کارت بکششم.........وچه طوری میشه با تاروت از شدنه کاری اطلاع داشت مثال من تو کنکر که شرکت کردم قبول میشم یا نه و فقط واسه همین نیت فال گرفت.

سلام. برای نیت های ساده می توانید از فال یک کارتی استفاده کنید.

یلدا 1389,05,03 ساعت 07:47 ب.ظ http://falgir.blogsky.com

خیلی عالی بود.فال گرفتم و ترجمه کردم جواب فوق العاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد