فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

 فال خصوصی 

برای علاقمندان و مراجعه کنندگان هر روزه این وبلاگ ، امکان فال خصوصی و کاملا رایگان وجود دارد. در صورت تمایل می توانید نیت خود را برای من ارسال کنید ولی لطفا به نکات زیر حتما توجه کنید:

فال خصوصی که در کنار ان یک دایره کوچک نارنجی رنگ مشاهده می کنید ( لیست سمت راست ) هفته ای چند مرتبه و هر بار حداقل برای یک ساعت ، دایره نارنجی به دایره سبز تبدیل خواهد شد. در زمانی که سبز رنگ است می توانید نیت خود را با استفاده از نظرات که در پایین اکثر مقالات مشاهده می کنید برای من ارسال کنید. ( می توانید از نظرات همین مقاله یا هر مقاله و صفحه دیگری که لینک نظرات در ان وجود دارد استفاده کنید ) هدف از این کاراین است که نیت ها را از نظر تعداد تا حدی قبول کنم که بتوانم پاسخگو باشم. نام ، ایمیل آدرس و مطالب یا نیت های ارسالی شما خصوصی باقی مانده و درج نخواهند شد. در انتهای مطلب ارسالی ، ایمیل آدرس خود را نیز بنویسید. جواب فال در اولین شنبه یا یکشنبه بعد از روزی که ارسال کرده اید به ایمیل تان فرستاده خواهد شد.

----------------------------------------------------------- 

لطفا از فال فقط به عنوان نوعی سرگرمی استفاده کرده و

تصمیمات زندگی خود را به فال واگذار نکنید.

پایان فال خصوصی ( ۹-اکتبر-۲۰۰۷ )

نظرات 33 + ارسال نظر
نسیم 1386,02,26 ساعت 09:57 ب.ظ

خیلی جالبه. ایشاالله که مفید واقع باشه. که قطعا هست.

با کمک شما دوستان علاقمند، جالب تر و مفید تر خواهد شد.
از لطف تان متشکرم.

مژگان 1386,04,12 ساعت 03:24 ب.ظ

خیلی ممنون. امیدوارم هر چه زودتر فعال شه چون من باید جواب سوال شما رو بدم تا برام فال بگیرین.

لطف دارید.

سمیرا 1386,04,12 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام من تازه اومدم البته چند وقته عضو هستم ولی شکل جدید این صحفه را ندیده بودم امیدوارم بهتر از قبل بشه وهمچنین زودتر راه هندازی بشه تا ما بتونیم دوباره با شما ارطباط برقرار کنیم با تشکر آرزوی موفقیت به شما غزیز.

سلام. راه اندازی شد. در خدمت تان هستم.

سمیرا 1386,04,14 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام به خدا خسته شدم از بس که اومدم ودیدم دایره سبز نشده خوب نمیشه یه کاری بکنید تاوقتش معلوم بشه

سلام. اگر وقتش معلوم باشد تعداد نیت های ارسالی به حدی خواهد بود که قادر به پاسخ دادن نیستم.

چهرزاد 1386,04,14 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام .

تنها برای سپاس دوباره مزاحم شدم . همین !

همیشه پیروز باشید .

سلام. لطفا بعدا بهم اطلاع دهید که نتیجه فال دوم درست بود یا نه. موفق باشید.

نغمه 1386,04,16 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.naghmeh121.blogfa.com

سلام
دلیل لینک این بود که من توی گوگول جستجو می کردم و کامل ترین مرجع ممکن مربوط به شما بود که کامل و جامع در مورد هر کدوم از فال ها توضیح داده بودید. ممنون از دعوتتون. منظورتون رو از لینک ثابت متوجه نشدم ولی خوب این وبلاگ به امید خدا برپاست دوست داشتید لینک کنید. ممنون

سلام. از لطف تان خیلی متشکرم. منظورم منتقل شدن از حالت متحرک به قسمت لینک های غیر متحرک بود. در هر صورت هر جور که مایل هستید. من لینک شما را قرار دادم. موفق باشید.

نازی 1386,04,20 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام و خسته نباشید. یک سوال از شما دارم من به فال خیلی علاقه دارم چون دوست دارم از آینده با خبر بشم اما نمیدونم چقدر میشه به پیش گویی های فال اعتماد کرد.دوست دارم بدونم فالهایی که شما میگیرید تا چه حد درست بودند(با توجه به تجربتون) متشکرم

سلام. تا بحال برای هر کدام از دوستان که فال گرفته ام هیچوقت راستش را نگفته اند که نتیجه فال درست بوده یا نه !! ولی کلا به نظر من مسائلی که در اینده اتفاق پیدا می کنند در مواردی اجباری و در مواردی اختیاری و در نتیجه قابل تغییر هستند. از حضورتان در این بلاگ متشکرم.

ندا 1386,04,28 ساعت 02:14 ب.ظ http://neda_delshekastee1000

سلام خوبین من اوالین بار سایت شما رو دیدم خیلی خوشم امده و بهتون تبریک می گم

سلام. خیلی خوشحالم که مورد توجه تان قرار گرفته. از لطف تان بی نهایت متشکرم.

هانیه 1386,04,30 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام.من یه نیتی دارم.می خوام برام فال بگیرین.باید نیتم رو بنویسم؟
اینجا فارسی می زنه.چه طور ایمیلم رو بنویسم؟

سلام. نیت را توضیح دهید و ایمیل را در وب قرار دهید.

چهرزاد 1386,04,30 ساعت 10:22 ب.ظ

درود

و

بازهم سپاس .

پیروز باشید .

سلام.

فاطیما 1386,05,09 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام چطوری حمید-خوبی - صفحه فال خصوصیت عوض شده
مثل قبل نیست چرا- من یوزر نیم داشتم-چیکارشون کردی-خوب کشنته غذا بخور-چرا پسورد مارو میخوری -

سلام فاطیما جان. سیستم قبلی اشکالاتی داشت که باید تغییر می کرد. هرچند تمایل زیادی به خوردن یوزر نیم و پسوردت داشتم ولی خودم را کنترل کردم و انها را توی شیشه الکل نگاه داشته ام ( مثل جنین هایی که در ازمایشگاه ها به عنوان دکور در قفسه ها قرار گرفته اند! )
راستی دانشگاه قبول شدی ؟

فاطیما 1386,05,10 ساعت 12:36 ب.ظ

یعضی درسهارو اره بعضی اشم نه
ولی سیستم قبلی شیکتر بود
فالمم اون روزنامه گرفت
سال دیگه ازدواجمه و خیلی پولدار میشم
شوهرمم کار نیمه خصوصی داره

با این حساب سال دیگه خیلی خوش به حالته! شیرینی یادت نره. حالا راستش را بگو کدام یکی را بیشتر دوست داری حقیقت پیدا کند. شوهر یا پول؟؟

zahra 1386,05,16 ساعت 05:00 ب.ظ

salam
age mishe dar mored man ye takhfifi bedin ,baram fal begirin
man ye moshkel fori daram bayad dar moredesh tasmimgiri konam
khahesh mikonam

سلام.
لطفا با فال تصمیم گیری نکنید چون اشتباه خیلی بزرگی مرتکب می شوید!

سارا 1386,05,30 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال در مورد فال تاروت انلاین داشتم .منظور از جهت مخالف که در مواقع انتخاب کارت می یاد چیه ؟ یعنی جهت مخالف در مورد نیت ما اتفاق می افته یا جهت موافق ؟ خواهش می کنم جوابمو بدید
خیلی ممنون می شم اگه کسی جوابمو بده

سلام. اگر منظورتان فال تاروت انلاین در بلاگ من است ، فقط معنی جهت موافق را در نظر بگیرید.

غزاله 1386,06,09 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.ghaziii.blogfa.com/

به وبلاگ من سر بزنید آخه می خوام ببندمش گناه دارم

ستایش 1386,06,19 ساعت 01:44 ب.ظ http://setayesh31am@yahoo.com

فال جئومانسی چگونه گرفته میشود و چه نوع فالی است ؟

در همین بلاگ بطور کامل توضیح داده شده.

سمیرا 1386,06,21 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم اون دایره که سبز شد من باید نیتمو کجا بفرستم

سلام. در همین قسمت نظرات.

نیکی 1386,06,23 ساعت 10:20 ق.ظ

سلاهم می خواستم نظرتون در مورد فال قهوه بپرسم .به نظر شما چه قدر حقیقت داره؟می شه چیزی که تو فال در مورد آینده در اومده رو تغییر داد؟چرا بعضی هاش درست در می یاد بعضی هاش نه؟مرسی

سلام. حقیقت و دروغ فال قهوه مثل فال های دیگر است. فکر نمی کنم نتیجه را بتوانید تغییر دهید. شما اگر ده تا سکه را در یک زمان بر زمین رها کنید و از من بخواهید نتیجه را حدس بزنم من می گویم همه ( خط ) هستند و نتیجه ای که شما بر روی زمین مشاهده خواهید کرد این است که تعدادی از حدس های من درست بوده!

maryam 1386,06,26 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام برای گرفتن فال توی این قسمت می تو نم بنویسم؟اگر اینجا بنویسم که همه می بینن!

سلام. تا من تایید نکنم هیچکس نخواهد دید.

آزاده 1386,06,26 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام . می خوام برام فال بگیرید اما نمی دونم چکار باید بکنم و اصلاْ باید نیتمو به شما بگم

سلام. بله باید نیت خود را دقیقا توضیح دهید.

الهام 1386,07,02 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام و با تشکر فراوان از فالهایی که برای ما میگیرید. میخواستم بپرسم که برای یک نیت خاص چند بار میشود فال گرفت؟ آیا فقط همان بار اول جواب درستی دریافت میشود یا دفعات دیگر هم درست خواهد بود؟

سلام. فال های مختلف جواب های مختلفی خواهند داشت. به نظر من فقط یک بار.

سوگند 1386,07,04 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم چه طور و کجا ایمیلم رو برای فال تاروت براتون بنویسم؟

سلام. ایمیل را می توانید در همین قسمت نظرات ارسال کنید ولی متوجه نشدم منظورتان از فال تاروت چیست.

الهام 1386,07,07 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام وبتون قشنگه چرا جدول جنسیت فرزند نیست میشه در موردش توضیح بدید مرسی

سلام. جدول کجا نیست؟! متوجه منظورتان نمی شوم.


سلام از مطالب سایت شما خیلی استفاده کردم. امیدوارم موفق باشید
از مطالب این سایت هم بازدید کنید :
http://www.up-research.com
مطلبی برای اندیشیدن :

"عدالت طبیعت" و برابری غم و شادی. قانون عدالت طبیعت عبارت است از برقراری تعادل در دوگانگیها یا ضدیت ها :
مانند شب و روز، مرگ و تولد، خواب و بیداری، مثبت و منفی ، روشن و تاریک، گرم و سرد، و غیره . بنابراین، دوگانگی غم و شادی نیز از همین قانون پیروی می کند. شادی دقیقا به همان نسبت غم تجربه می شود تا تعادل برقرار شود، نه بیشتر و نه کمتر. چه پادشاه باشید چه مسکین، عدالت طبیعت با پیمانه یکسان و دقیق ، دوگانگی غم و شادی را نصیب تو می کند. زمانیکه افراد ناآگاه از این قانون عدالت طبیعت، بپندارند که می توانند خارج از این عدالت طبیعت ، سهم شادی و لذت بیشتری نسبت به ضد آن، یعنی غم و رنج نصیب خود کنند، برای به دست آوردن این پندار پوچ و خالی سخت تلاش می کنند و خون می ریزند ، آن هنگام است که ظلم به خود، ظلم به بشریت و ظلم به همه موجودات آغاز می گردد. ولی آنهایی که قرق در این آگاهی زنده اند ، مانند یک طفل نوزاد آزاد و بی نیازاند . هیچ کلامی قادر به بیان جهان آنها نیست مگر سکوت... برای متن کامل به سایت فوق مراجعه نمایید.

سحر 1386,07,09 ساعت 07:01 ب.ظ

اسم در فال خصوصی تاثیر دارد تشکر از وبلاگه خوبتون

در فالی که من استفاده می کنم،خیر. به نظر من علومی که از اسم،حروف ابجد و ... استفاده می کنند فال محسوب نمی شوند. ممنون از لطف تان.

چهرزاد 1386,07,10 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام .

خسته نباشید .

مرسی به خاطر محبتتون .

منظورم همون رفع کدورت بود .

باز هم سپاس .

پیروز باشید .

سلام. احتمالا کدورتی وجود نداشت. از لطف تان متشکرم. موفق باشید خانم چهرزاد.

شیده 1386,07,16 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام من خیلی احتیاج دارم برای من فال بگیرید ولی هر دفعه که میام دایره نارنجیه چیکار کنم؟

سلام. از به کار بردن کلمه احتیاج ! معلوم می شود فال را زیادی جدی گرفته اید. فال برای سرگرمی است.
به نظر خودتان چکار باید بکنید؟!

کیانا 1386,07,23 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام. این دایره که همیشه نارنجیه . من خیلی میام سرمیزنم ولی هیچ وقت سبزنبوده

سلام. کدام دایره؟ شاید لازم است صفحه را یک بار Refresh کنید چون دایره مورد نظر خیلی وقت است وجود ندارد!

شیده 1386,07,23 ساعت 10:40 ب.ظ

خوب آره نمی دونم چرا نوشتم احتیاج ولی من وقتی سراغ فال میرم که خیلی ناامید باشم خودم و گول میزنم الکی که یه کمی حالم بهتر شه

و اگر نتیجه فال به شکلی باشد که حالتان بد تر شود چی؟!

شیده 1386,07,24 ساعت 10:46 ب.ظ

خوب گفتم که برای مسائلی میگیرم که بهش امیدی ندارم بد هم اومد فقط پذیرفتنش و راحتتر میکنه

ازاده 1386,08,27 ساعت 08:20 ق.ظ

من کسی و دوست دارم هش هم گفتم ولی میدونم که او چه طور ایا من را دوست دارد

امیدوارم !!!

نغمه 1386,12,17 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.naghmeh121.blogfa.com

سلام
خوب هستید
اگر دوست داشتید به من سر بزنید هر دو وبلاگ آپه
موفق باشید.

سلام. ممنون از لطفت. حتما. موفق باشی.

اسانا۳۶ 1387,05,05 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام شما دیگه فال خصوصی نمیگیرید؟

سلام. خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد