فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

اموزش فال تاروت

قابل توجه خوانندگان ارجمندی که برای فال تاروت مراجعه کرده اند : 

اموزش فال تاروت در وبلاگ دوم من شروع شده است که شامل دو بخش است :

۱) معنی کارت های تاروت

۲) توضیح روش انجام چند نوع فال رایج در تاروت

در خاتمه برای دوستانی که به کارت های واقعی تاروت دسترسی ندارند ، فال تاروت انلاین هم در همان وبلاگ وجود خواهد داشت.  ادرس وبلاگ :

http://falgiran.blogspot.com/2006/08/tarot-fal2.html

خوانندگانی که می خواهند فال تاروت را با کارت های واقعی انجام دهند حتما می دانند که برای درست انجام دادن این فال باید با معنی کارت ها کاملا اشنا باشند. بنابر این چون هر روز معنی چند تا کارت را توضیح می دهم ، فرصت مناسبی است که هم روزانه معنی چند تا کارت را به ذهن بسپارید و هم اگر سوالی در مورد کارت ها و بعدا در باره نحوه انجام فال ها برایتان پیش امد در همین جا مطرح کنید. با کمال میل پاسخگو هستم.

 

نظرات 20 + ارسال نظر
صدرا 1384,11,28 ساعت 09:51 ب.ظ

در مورد کارتهای اصلی و فرعی بیشتر توضیح دهید ایمیل من :
sadra@itway.ir
ممنون میشم

حتما.

مینا 1384,11,29 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
منظورتون از کارتهای سری بزرگ و کوچک چیه؟ یعنی برای گرفتن فال باید هر دو سری را داشته باشیم؟ لطفا در این مورد توضیح دهید.

سلام.
تمام این نکات را توضیح خواهم داد.

نازنین 1385,02,03 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام
مرسی از زحمتی که میکشید من وبلاگ دیگرتونو برای فال تاروت آنلاین و توضیح روش انجام چند نوع فال تاروت دیدم ولی فقط از تاروت کارتهاش رو توضیح داده بودید.
متشکر میشم اگر لطف کنید و فال تاروت رو یاد بدید.

بازم از زحمتتون متشکرم

سلام.
از لطف تان بی نهایت ممنونم. بعد از کارت ها نوبت توضیح فال ها است. لطفا چند روز دیگر صبر کنید.

میترا 1385,04,05 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
ممنون از سایت خوبتون
یه سوال معنی کارت ها در فال فرق میکند یا نه؟
مثلا تاروت ایتالیایی با بقیه فرق میکنه؟
http://www.learntarot.com/
این هم یه سایته کامل هست برای آموزش تاروت با ورق های با کیفیت ولی معنی کارت ها با هم فرق داره
شما یه چیز نوشتین
در کتاب آموزشی یه چیز نوشته شده
در سایت هم یه چیز دیگه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

سلام.
معنی کارت ها در سبک های مختلف ممکن است فرق داشته باشند.
بستگی به روشی دارد که از ان پیروی می کنید.

مریم 1385,05,01 ساعت 11:17 ب.ظ

ممنون از همه زحمات شما در مورد تاروت ایا اعداد وزمان صدق میکنه چون من به چند مورد برخورد کردم که هنگام گرفتن تاروت به طرف مقابل عددو روز خاص گفتند

خیلی از لطف تان متشکرم. تا انجایی که من اطلاع دارم ، تخمین زمان تا حدودی ممکن است ولی نه انقدر دقیق که بشود از روز بخصوصی اسم برد.

لورا 1385,05,12 ساعت 01:14 ب.ظ

با سلام و با تشکر از زحمات شما برای تهیه این سایت جالب. سوالی از شما دارم آیا میشو د از فال تاروت برای آگاهی از وضعیت افرادی که فوت کرده اند نیز استفاده کرد؟

سلام و متشکرم از لطف تان. خیر

مریم 1385,05,13 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام با توجه به معنی های مخالف در تاروت شخصی که براش فال گرفته می شود باید چطور ورق ها رو ازش گرفت باید برعکسش کرد یا از اول کنار فال گیرنده بشینه که با اون و کارتهاهمردیف باشه بازم مرسی

سلام.
موافق و مخالف بودن کارت به جهت گیرنده فال بستگی دارد. شخصی که برایش فال گرفته می شود مهم نیست کجا نشسته باشد. فقط دقت کنید وقتی که کارت ها را پشت و رو می کنید ، از جهت کناری کارت این کار را بکنید که جهت کارت عوض نشود. اگر مفهوم نیست لطفا اطلاع دهید تا بیشتر توضیح دهم.

مریم 1385,05,13 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام با تشکر فراوان از این همه محبت ودقت شما من در مورد جهت نشستن به این علت سوال میکنم که اگر شخص مقابل نشسته باشه جهت ورق مخالف وموافق برای من و طرف مقابل فرق میکنه وقتی کارت رو به همون ترتیبی گه شما می فرمایید برگردونم از نظر موافق ومخالف جهت خودمو معنی کنم یا طرف مقابل مرسی

سلام.
متقابلا از محبت و لطف تان بی نهایت متشکرم.
موافق و مخالف جهت شما که فال را می گیرید مهم است.

مریم 1385,05,14 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام کاملا متوجه شدم مرسی

مریم 1385,05,20 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام بازم از اینکه جواب پرسشهای منو میدید تشکر میکنم من کتابای زیادی در مورد تاروت خوندم که اکثرا گفته شده که بادستی که برای نوشتن به کار نمبریم کارتها رو برداریم واینکه کسی که براش فال میگیریم باید حضور داشته باشه ایا در معنی تاروت اینطور موارد تاثیر گذاره؟

سلام.
مثل فال چای ، بهتر است اشخاص راست دست با دست چپ و افراد چپ دست از دست راست استفاده کنند که علت ان شاید سهولت کنترل دست مخالف توسط ضمیر باطن باشد. کلا اگر شخصی که برایش فال گرفته می شود نقشی در انجام فال داشته باشد خیلی بهتر است. ( در فال های کارتی ، کات کردن کارت ها ، در فال قهوه و چای ، نوشیدن محتوی و غیره )

مریم 1385,06,19 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام من چند روزه در به در دنبال وبلاگتونم فکر میکنم اشکالی پیش اومده بود

سلام. اگر باز شدن صفحه طولانی است و یا مشکل دیگری وجود دارد لطفا اطلاع دهید.

مریم 1385,06,20 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام چند روزه که من اصلا نتونستم وارد بشم باز شدن صفحه با تاخیر نیست چون یا باز نمیشه یا سریع میاد

سلام. متاسفانه از چند روز پیش این مشکل پیش امده که امیدوارم بزودی برطرف بشه.
تا انجا که من متوجه شدم ساعات بخصوصی در روز این مشکل وجود دارد.

ترانه 1385,08,24 ساعت 12:34 ب.ظ

واقعا وبلاگ جالبی دارین ...من خودم ده سال هست که برای دوستان فال میگیرم... فال شما عالی و کامل هست
موفق باشید

سلام. خیلی ممنونم. شما چه فالی می گیرید ؟

forozan 1385,10,08 ساعت 04:19 ق.ظ

سلام.... خسته نباشید. جدا خسته نباشید.تابحال سایتی به این کاملی ندیده بودم. مطالب رو خیلی خوب و قابل فهم مطرح کرده بودین. واقعا دستتون درد نکنه. بسیار سایت پربار و با ارزشی دارین. اگر می شه در مورد اینکه موقع فال تاروت چطور باید موافق و مخالف رو تشخیص بدیم و طبق فال توضیح بدیم، توضیح بیشتری بدین.

سلام. خیلی متشکرم. بعد از چیدن کارت ها و وقتی که در حال رو کردن کارت ها هستید، هر کارتی که تصویرش نسبت به شما معکوس باشد، معکوس محسوب می شود و بجای معنی جهت مستقیم، معنی جهت معکوس را در نظر می گیرید.

میر داوود 1385,10,10 ساعت 11:06 ب.ظ

با سلام امید وارم که هر جا که هستید سر زندو و ....... ببخشیدمن میخواستم بپرسم که ورق های تاروت رو در ایران از کجا میتونیم بخریم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام. متاسفانه در این مورد بخصوص نمی توانم راهنمایی کنم چون خودم هم اطلاع ندارم. موفق باشید.

مریم 1386,06,17 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام اقای حمید دیگه فکر میکنم خیلی طولانی شد و شما از تکمیل کردن یک سری از اموزشهاتون منصرف شدید

سلام. لطفا یک نمونه اش را به عنوان مثال مطرح کنید.

مریم 1386,06,18 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام به طور مثال فاصله ای که برای تکمیل معنی های کلمات در فال چای شما هست .البته شما حتما دلایل خودتون رو دارید ولی من از ابتدا اموزشها و مطالب شما رو دنبال کردم امسال نسبت به بر نامه های سال گذشته شما کمی کند پیش رفته البته قصد انتقاد ندارم شکی در این نیست که کار شما عالی است در هر صورت ممنون .

سلام. در مورد علائم فال چای حق با شما است البته فقط دیر شده و منصرف نشده ام.

مریم 1387,01,02 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام اقای حمید عیدتون مبارک.

سلام. عید شما هم مبارک.

عسل 1387,10,16 ساعت 03:36 ق.ظ

سلام واقعا تشکر نمیدونم دیگه چی بگم

katrin 1387,10,23 ساعت 01:36 ب.ظ

in karta ro az koja gir biyaram?mercy

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد