فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

برنامه های بعدی

 تکمیل فال تاروت

 اخرین قسمت فال طاس

 علائم فال چای

 یک نوع فال عشق با استفاده از ورق های بازی

نظرات 64 + ارسال نظر
میترا 1385,03,31 ساعت 08:44 ق.ظ

آقا دمت گرم
ولی کاش میشد شما اسکن ورق های تاروت رو میذاشتین
نه به اون ریزی البته

سلام. متوجه منظور تان نشدم. لطفا بیشتر توضیح دهید. متشکرم.

[ بدون نام ] 1385,04,01 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام..
آیا م میتونم از آی دی هایی که در powered by blog sky هست استفاده کنم؟
مرسی

سلام.
متاسفانه متوجه منظورتان نشدم. کدام ای دی و برای چه منظوری ؟

زهرا 1385,04,02 ساعت 01:17 ق.ظ

خیلی عالیه ///

متشکرم.

الناز 1385,04,04 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام مطالبتون جالبه اگه بشه فال هفته رو فارسی کنید خیلی خوب میشه.
موفق باشید.

سلام.
از لطف تان متشکرم. در صورت امکان حتما.

میترا 1385,04,04 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
من فال تاروت رو بلدم
ولی ورق های اصلشو ندارم
توی سایت فالگیران هم هست ورقهاش ولی خیلی ریزه
و وقتی پرینت میگیرم بد جور میشه چه جوری میتونم تو اینتر نت اصلشو بزرگ پیدا کنم

سلام.
شما می توانید کلمه tarot cards را در جستجوی یاهو و یا گوگل قرار داده و با انتخاب Images به انواع و اقسام مختلف کارت های تاروت دسترسی پیدا کنید.

میترا 1385,04,05 ساعت 07:59 ق.ظ

ممنون از راهنمایی تون
پیدا کردم ولی شمانحوه چیدن و کفتن فال رو یاد نمیدین؟

البته. حتما

فاطیما خوشگله 1385,04,08 ساعت 02:53 ب.ظ

آقا سلام.حالت خوبه. می بینم کا رو بارت خوب گرفته. دلم واستون تنگ شده . امیدوارم به زودی یه چت مفصل باهم انجام بدیم.به ممد هم سلام برسون.

سلام فاطیما جان.
حال من خوبه. ممد هم دست بوسه. فکر کردیم دوباره رفتی کیش !
به امید ان روز.

سوگند 1385,04,11 ساعت 09:38 ب.ظ

با پیشنهاده تبادل لینکت موافقم و لینکت کردم

متشکرم.

سوگند 1385,04,11 ساعت 09:52 ب.ظ

اموزش فال ورق رو اگه بزاری خیلی ممنون میشم

اموزش فال ورق در بلاگ دوم قرار دارد :

www.falgiran.blogspot.com

سوگند 1385,04,12 ساعت 02:47 ب.ظ

وبلاگ فوق العاده جالبی داری
می خواستم بگم که اگه با مد و مدل لباس لینکم کنی بهتره
در ضمن من تورو با فالگیر لینک کردم اگه خواستی عوض کنم بگو
مرسی

از لطفت متشکرم.

هستی 1385,04,14 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام و متشکر از سایت بسیار عالی شما
میخواستم بدونم چطور میتونم قسمت اول تا ششم و هفتم تادوازدهم را چطور میتونم پیدا کنم
مرسی

سلام.
اگر منظورتان قسمت هایی است که در فال طاس ذکر شده ، روی کلمات کلیک کنید.
از لطف تان خیلی متشکرم.

نازنین 1385,04,14 ساعت 11:15 ق.ظ

بهترین و جالبترین و همچنین سرگرم کننده ترین وبلاگی هست که تا به حال دیدم از زحماتتون بسیارسپاسگذارم

خیلی لطف دارید و خوشحالم که مورد توجه و علاقه تان قرار گرفته است.

نازنین 1385,04,14 ساعت 01:11 ب.ظ

ببخشید در صورت امکان راهنمایی کنید که مثلا در خصوص یه رابطه من فال ساده ورق رو گرفتم ۲ تا ۵ آمد تکرار میگه مسائل شخصی ممکن هست بفرمائید اینو چه جوری برداشت میتونم بکنم منظورم این هست که چه جمله ای با مسائل شخصی بسازم . مرسی

باید معنی کارت های دیگر را هم در نظر گرفته و خودتان تشخیص دهید که ( مسائل شخصی ) چه نقشی در تفسیر ان فال می تواند داشته باشد. اگر این توضیح مفهوم نیست لطفا اطلاع دهید تا بیشتر توضیح دهم.

نازنین 1385,04,19 ساعت 04:09 ب.ظ

ممنون از راهنمایتون

شایان 1385,04,26 ساعت 05:53 ق.ظ

آقا پس چی شد؟.................................................
بقیش؟؟؟؟؟

سلام.
شما چقدر کم طاقت هستید !

زهرا 1385,04,30 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام //من تفسیر فال ورق رو خوندم ولی می خواستم بدونم که فالگیرها چطور تفسیر می کنن که اینقدر دقیق می گن؟ متشکرم.

سلام.
تا حد زیادی بستگی به تجربه دارد.

وبلاگها 1385,04,31 ساعت 03:05 ب.ظ

ما یک سر زدیم

مرسی

مریم 1385,05,02 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام میتو نم خواهش کنم اگر امکان داره توضیحات بیشتر وگسترده تری در مورد فال قهوه داشته باشید ممنون از وبلاگ بسیار عالی شما

سلام. در صورت امکان حتما. ممنون از لطف و توجه تان.

میترا 1385,05,07 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام
چرا آموزش فال تاروت رو تو اونیکی وبلاگ یاد نمیدین؟
الان فکر کنم دو ماه شده که قراره آموزش رو بگین ولی نیمیگین

مهسا 1385,05,07 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام ... وبلاگت خیلی قشنگ شده و مفید و جالب ..ایشالا روز به روز بهترم شه ... موفق و شاد باشی ...

مریم 1385,05,08 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام در مورد مربع جادویی در فال ورق ایا زمان هم باید در نظر گرفت یا یک ترکیب کلی در مورد زمان حال باید گفت باز هم ممنون از این همه لطف

hamid 1385,05,08 ساعت 11:36 ب.ظ

maryam , mitra , mahsa
moteasefane be elate moshkele ajibi ke baraye computeram pish amade mesle sabegh dar paiine nazar nemitoonam pasokh bezaram va majbooram be in tarigh behetoon javab bedam
maryam:
agar manzooretoon takhmin zadane zamane, fekr nemikonam ba in fal beshe takhmin zad
-------------------------------
mahsa:
az lotfet mamnoonam , tavallode bloget mobarak bashe va omidvaram hamishe va dar hame chiz movafagh bashi. merci az inke sar zadi
---------------------------------
mitra:
be mahze inke in moshkel bar taraf beshe blog 2 update mishe vali man fekr mikardam shoma fal tarot ro baladin

میترا 1385,05,09 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام
ممنون از جوابتون
بله بلدم
ولی فالی که من میگیرم رو از یه کتاب یاد گرفتم که خیلی خوشم نیومده و ایتالیایی هست
جالبه برام فال شما رو هم یاد بگیرم
بازم ممنون

مریم 1385,05,09 ساعت 08:06 ب.ظ

بازم سلام واقعا مرسی از این همه اطلاعاتی که در وبلاگتون قرار میدین تمام اطلاعات پراکنده من بعد از چند سال داره نظم پیدا میکنه بی نهایت ازتون ممنونم

نلی 1385,05,14 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام.نمیایی وبلاگت رو به روز کنی؟
کارت خیلی درسته.دستت بابت اینهمه زحمتی که میکشی درد نکنه.
خیلی ممنون.
:*

سلام. از لطفت خیلی ممنونم. بلاگ بزودی به روز میشه. موفق باشی.

بهترین وبلاگ ها 1385,05,14 ساعت 11:42 ب.ظ

وبلاگ شما به عنوان بهرتین وبلاگ شناخته شد.
http://www.weblogs.blogsky.com

متشکرم. موفق باشید.

سارا 1385,05,16 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام. کارتون خیلی خیلی خیلی عالی. من خودم تا حدودی فال ورق و قهوه میگیرم ولی نه از نوعی که شما آموزش دادید. خیلی دلم می خواد اطلاعات بیشتری از فالها به دست بیارم. من زمانی که برای افراد البته خانواده می گیرم همه فالها با هم قاطی می شه. نمی دانم چرا. در نهایت باز هم کارتون خیلی خیلی خیلی عالی بود. فکر می کنم کاملترین سایت فالی بود که به زبان فارسی نوشته شده . خسته نباشید.

سلام.
خوشحالم که این بلاگ مورد توجه تان قرار گرفته.
امیدوارم که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما دوستان علاقه مند، روز به روز بهتر بشه.
از لطف تان بی نهایت متشکرم و موفق باشید.

مریم 1385,05,18 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام از اینکه پاسخ سوالهای منو میدید متشکرم من منتظر کامل شدن فالهای شما هستم

سلام.
فال ها بزودی کامل خواهند شد. با کمال میل پاسخگوی سوالات شما دوستان هستم.

منا 1385,05,20 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام:خیلی،خیلی جالب بود مرسی از زحمتاتون اینجا رو میشه گفت دنیای فاله.

سلام.
خیلی متشکرم و خوشحالم که مورد توجه تان قرار گرفت.

سارا 1385,05,22 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام توضیحاتتون خیلی عالیه تو ی فال ورق کنار کارتها تاریخ روز وماه نوشتین معنیشو می خواستم بدونم ؟؟؟

سلام.
هر کارتی معرف یک یا چند روز از سال است.

سارا 1385,05,22 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام.
مجددا باز هم مزاحم شما شدم. من همانطور که گفتم فال قهوه و ورق را به صورت حرفه ای میگیرم. ولی متاسفانه برای خودم نمی توانم. می خواستم بدانم آیا شما فرد ماهری را که این کار را انجام بده می شناسید اگه لطف کنید آدرس را به من بدهید ممنون می شوم. در ضمن یک سوال دیگه شما خودتان این فالها را بلد هستید یا اینکه از روی متن ترجمه می کنید. آدرس میل من ......... است. با یک دنیا تشکر و قدردانی از زحمات شما.

سلام.
متاسفانه نمی توانم شخص بخصوصی را معرفی کنم چون قصد تبلیغ ندارم ( به همین علت ، ای میل ادرس شما را هم برای اینکه سو تعبیر و حمل بر تبلیغ نشود نمی توانم در اینجا قرار دهم. )
بعضی از انواع فال را بلدم و بعضی فال ها را ترجمه می کنم.
از لطف تان خیلی متشکرم. اگر مایل هستید می توانید روش انجام حرفه ای فال قهوه را برای دیگر خوانندگان این بلاگ توضیح دهید تا به اسم خودتان پست کنم.
موفق باشید.

روشنک 1385,05,22 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام توی فال چای برای خوندنش تفاله چای رو باید دید یا مایعی که باقی مونده من درست متوجه نشدم در ضمن خیلی کارتون عالیه

سلام.
خیلی ممنون از لطف تان. وقتی که فنجان واژگون شود مایع باقی مانده در زیر فنجانی جمع می شود و تفاله چای به دیواره فنجان می چسبد که نقوش در انها به چشم می خورد.

مریم 1385,05,26 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام من خیلی خوشحال شدم وقتی این وبلاگو دیدم من علاقه زیادی به فال دارم خیلی دوست دارم واقعا در گرفتن فال مسلط شم ولی متاسفانه هنوز نشده یانتونستم سوالها وپاسخهایی که شما دادید واقعا جای خوشحالی داره امیدوارم بتونم از این همه اطلاعات شما کمک بگیرم وبلاگ شما مثل یک جعبه اسرار امیزه خیلی عالیه مرسی

سلام.
خوشحالم که باعث خوشحالی تان شدم. از لطف تان متشکرم و موفق باشید.

مریم 1385,05,30 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام ممنون میشم که وبلاگتو نو به روز کنید من هر روز میام ومتاسفانه خبری نیست ..................

سلام.
حتما.

مریم 1385,06,01 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام متاسفانه من فال چای رو نمیدونم باید چطور بخونم یعنی اشکالی که تفاله های چای بوجود میارن باید دید ومعنی کرد؟ باز هم مرسی از پاسخهایی که همیشه بادقت وحوصله به سوالها ی مختلف من میدید

سلام. باید در نقش هایی که به وجود می ایند دقت کرده و از قوه تخیل نیز استفاده کنید.
در دفعات اولیه نقوش زیادی مشاهده نمی کنید ( هر چند وجود دارند ) ولی با ادامه و تمرین کم کم در دیدن انها بیشتر تجربه پیدا می کنید.
موفق باشید.

فاطیما 1385,06,18 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام حمید
توضیحی که در مورد زمان در کارت های تاروت دادی رو چطور میتوان موقعی که فال سلتی رو میگیریم تخمین بزنیم.بعد یه سوال دیگه وقتی میریم فال بگیریم اسم خودمون و مادرمون و میپرسن این برای چیه هست.ممنونم اگه جوابمو بدی

سلام. روش های تخمین زمان به نوع فال بستگی ندارد. در مورد پرسش اسم ، برای فال تاروت تا انجا که من می دانم به اسم احتیاجی نیست.

مریم 1385,07,03 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام فکر میکنم زمانی که برای تکمیل فالها گذاشتین خیلی طولانی شده.....

سلام.
شاید حق با شما باشد ولی فراموش نکنید که ( طولانی ) نسبی است یعنی اگر با وبلاگ هایی که هر روز اپ دیت می کنند مقایسه کنید طولانی است و اگر با بلاگ هایی که هر چند ماه یک بار اپ می کنند مقایسه کنید تکمیل فال ها خیلی سریع انجام شده !

ladan 1385,07,04 ساعت 11:03 ب.ظ

salam az zahmate shoma mamnoonam man fal migiram va in kar shoghle mane age site shoma farsi bashe bishtar komak mikone dar zemn agar komak khastid mitoonid rooy man hesab konid mer30 bay

سلام.
اگر لطف کرده و یک نوع فال ساده تاروت که انجام و تفسیرش اسان باشد را شرح دهید خیلی ممنون می شوم و به اسم خودتان درج خواهد شد. اگر مایل به همکاری بیشتر هستید می توانیم با تشکیل بخشی جدید در این وبلاگ، برای دوستانی که به این فال خیلی علاقه دارند فال بگیرید ( البته مجانی ) . البته اگر تعداد متقاضیان زیاد شود لیست انتظار وجود خواهد داشت. بنابر دلائلی واضح و منطقی مجبور شدم ای میل ادرس شما را در اینجا قرار ندهم. امیدوارم دلگیر نشوید.
مجددا از لطف تان متشکرم و به همراه دیگر علاقمندان تاروت، منتظر جوابتان.

رضا 1385,07,09 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام خدمت شما دوست عزیز می‌خواست از شما تقاضا کنم که اگر امکان داره قسمت آموزش های خودتان را به صورت PDF در آورید متشکرم
اما اینجا از شما سوال دیگری داشتم می‌خواستم بدانم آیا فالی وجود دارد که فقط نتیجه کلی یک کار را یعنی واقعا کلی یک کار را بگه بر فرض مثال نتیجه یک بازی فوتبال به بر سه وجه است بدون اینکه بگه چند چند فقط بگه کدام تیم می بره یا مساوی می کنه از شما متشکرم
راستی واقعا وبلاگ جالبی دارین من هنوز نه سایتی و نه وبلاگی به خوبی از نظر محتوی در باره فالگیری و پیشگویی ندیده بودم متشکرم

سلام دوست عزیز.
متاسفانه یا خوشبختانه چنین فالی وجود ندارد ( حداقل در اینترنت ) که بتواند دقیقا چنین جواب هایی بدهد. با توجه به مبالغ هنگفتی که هر روز بر سر مسابقات ورزشی شرط بندی و رد و بدل می شود می توان حدس زد که چنین فالی چه مشکلاتی می توانست ایجاد کند. از لطف تان خیلی متشکرم.

عطیه 1385,07,09 ساعت 05:14 ب.ظ http://atieh-hamiditabar.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری ساعت ها جذب اون بودم
این فال ها (تاروت) واقعی هستند
من قبلا پیش فالگیر رفتم می خوام ببینم این ها واقعی هستند یا ما الکی فال می گیریم
به من هم سر بزن خوشحال می شم

سلام. واقعی بودن یا نبودن هر نوع فالی بستگی به اطلاع ، تجربه و واقعی بودن یا نبودن فالگیر ! دارد.
به وبلاگ زیبای شما هم سر زدم و متقابلا از اینکه با وبلاگ من اشنا شدید خوشحالم.
موفق باشید.

[ بدون نام ] 1385,07,12 ساعت 02:57 ق.ظ

با سلام
اگر شما یا هر کس دیگری بتواند علوم لیمیا و سیمیا را به صورت کامل به من یاد بدهد من هم علم رمل و طریقه احضار موکل را کامل به او یاد میدهم .

سلام. از علوم لیمیا و سیمیا هیچ اطلاعی ندارم.

مریم 1385,07,28 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید ممنونم ازتون
فقط من نمی تونم تصاویر فال تاروت آن لاین را ببینم و در واقع نمی تونم ببینم تصاویر موافق است یا مخالف لطفا این اشکال را بر طرف کنید.

سلام.
از اینجا که من امتحان می کنم کارت ها درست هستند و از طرفی دیگر شمارنده بلاگ هم نشان می دهد بازدید کنندگان براحتی فال می گیرند. ممکن است ایراد از کامپیوتر تان باشد.
با صفحه (کارت های تاروت) امتحان کنید ببینید ایا کارت ها قابل دیدن هستند ؟

مریم 1385,08,03 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام
من امتحان کردم متاسفانه کارتهای تاروت نیز قابل دادن نیست

تصویر های کوچک تزئینی ( مثل فنجان چای ) که در لیست سمت چپ قرار دارند دیده می شوند؟

مریم 1385,08,04 ساعت 08:35 ب.ظ

باز هم سلام
می بخشید باعث زحمت شدم . بله تصویر های کوچک تزئینی قابل دیدن است حتی وقتی به صفحه فال تاروت میرم تصویر پشت کارت ها دیده می شود ولی وقتی کارتی انتخاب می کنم تصویر کارت دیده نمی شود.

سلام. شاید دنبال چیزی می گردید که وجود ندارد !
این یک قسمت از سوال قبلی شما است :
( در واقع نمی تونم ببینم تصاویر موافق است یا مخالف )
الان که به سوال قبلی تان بیشتر دقت کردم متوجه شدم احتمالا فال تاروت را بدقت نخوانده اید چون اگر اشتباه نکنم در ان مقاله به استفاده از معانی جهت موافق اشاره شده است.

مریم 1385,08,05 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام
ممنونم مشکل بر طرف شد و من الان می توانم تصاویر را ببینم. باز هم از وبلاگ قشنگت ممنونم.
موفق باشی.

سلام.
خوشحالم از اینکه مشکل برطرف شد.فال خوبی داشته باشید.

سلام
واقعا زیباست اما میشه فال منم بگیرین اونی که از همه به نظرتون حقیقت رو بهتر میگه.
من اولین باره اومدم اینجا اما دفعات بعدی بیشتر آشنا میشم با این کار زیباتون.

سلام.
از لطف تان متشکرم. تا بحال برای هیچکدام از بینندگان عزیزی که از این وبلاگ دیدن کرده اند و یا میکنند فال خصوصی نگرفته ام. به وبلاگ زیبای شما سر زدم. موفق باشید.

زیتون 1385,08,25 ساعت 05:09 ب.ظ http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

سلام . خوبی؟
واقعا وبلاگ جالبی داری . خیلی عالیه . با اجازت لینکتو میذارم .
موفق باشی .

سلام. از لطفت ممنونم. خیلی لطف کردی لینک گذاشتی. موفق باشی.

forogh 1385,10,10 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام. خسته نباشید. مطالب فوق العاده ای دارین. اما تصاویر کارت ورق رو من هرچی سعی می کنم نمی تونم ببینم. ظاهرا فیلتر شده. اگه بتونید من رو راهنمایی کنین خیلی ممنون می شم. باز هم تشکر از بابت مطالب پربار و قشنگتون.

سلام. لطفا مشخص کنید دقیقا کدام صفحه مورد نظرتان است. تا انجا که من میدانم تمام تصاویر باز می شوند.

[ بدون نام ] 1385,10,12 ساعت 11:14 ق.ظ

این فال ۲۰۰۷ برایمن برای ماهای زمستان و پاییز ارسال شده من برای طالع بینی ۲۰۰۷ در شهریور و خرداد را میخوام

حالا من چطوری می توانم بین چند هزار اسم و ایمیل ادرس، ادرس شما را حدس بزنم !!!!

احمد 1385,10,14 ساعت 02:14 ق.ظ http://http://ahmad86.blogfa.com/

واقعا لذت بردم. دستت درد نکند. دوست عزیز به وبلاک ما سر بزن و در مسابقه شرکت کن شاید یکی از برندگان خوش شانس باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد