فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

انواع مختلف فال : فال عشق مجرد ها ، فال عشق متاهل ها ، فال شغل

نظرات 11 + ارسال نظر
طناز 1386,11,07 ساعت 10:21 ب.ظ

تا که بودیم نبودیم کسی/کشت مارا غم بی هم نفسی
تا که خفتیم همه بیدار شدند/تا که مردیم همه یار شدند
قدر آن شیشه بدانید که هست/نه در آن موقع که افتاد و شکست...

مریم 1387,09,30 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.google.co

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
من یک دختر ۲۱ ساله هستم و در حال حاضر دارم دکتری می خوانم سال دوم این رشته هستم لطفا واسه من یک شوهر خوب گیر بیارید من منتظرم
لطفا در سایت خودتان برای من جواب بنویسید
با تشکر بی کران


سلام. حاضرم خودم این فداکاری را بکنم! (شوخی)

ناشناس 1387,11,15 ساعت 02:41 ب.ظ

اخی ...
برو دختر شوهر چیه

رویا 1387,12,22 ساعت 03:11 ب.ظ

man nazari nadaram khak to saret

یلدا۲۰ 1388,12,19 ساعت 02:47 ق.ظ

مریم جون برو به زندگیت برس و خوش باش. هنوز دهنت بو شیر میده(شوخی کردم). هیچ وقت برای ازدواج کردن عجله نکن چون دیر یا زود پیش میاد.

شاپرک 1389,01,07 ساعت 09:10 ب.ظ

من فال تاروت می خوام با شوهرم اساسی دعوام شده می خوام بدونم دادگاه ها به نفع من تمام می شه یانه

ماندگار 1389,01,16 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ زیباتون
من قصد دارم با کسی که در خارج از کشور هست ازدواج کنم. می خواستم اگه می شه در فالی که می گیرید ببیند این اتفاق می افته یا نه و اگر می افته چقدر زمان می بره.

محمدرضا صادقیان 1389,02,17 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام

رویا-ف 1389,02,20 ساعت 11:04 ق.ظ

با سلام
میخواستم ببینم چقدر طول می کشه تا فال منو بگیرید؟

هستی 1389,11,12 ساعت 08:30 ب.ظ

مریم جان تنها چیزی که میتونم بهت بگم این که گشتم نبود نگرد نیست

Ladan 1390,11,25 ساعت 01:40 ب.ظ http://lesens.blogfa.com

:))
چه نمکی شده اینجا
دخترا میان به هم دلداری میدن =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد