فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال تاروت واقعی و رایگان

فال عشق چهار کارتی
فال سه کارتی
فال یک کارتی تخمین زمان - روش دوم
معنی کارت های تاروت، سری بزرگ
معنی کارت های تاروت، سری کوچک

برای استفاده از این فال ها ( لطفا فقط یک فال در روز ) با کلیک کردن بر روی علامت تاروت   که در سمت راست رادیو قرار دارد :

 

fal toolbar

 

وارد یکی از صفحات این وبلاگ می شوید ( البته بعد از دانلود کردن تولبار که در انتهای همین مقاله توضیحات لازم را خواهم داد، تصویری که در بالا مشاهده می کنید فقط عکس قسمتی از تولبار است. )  

در قسمت نظرات همان صفحه ( فقط همان صفحه و نیت هایی که در نظرات صفحه دیگری ارسال می شوند پاسخی دریافت نخواهند کرد. )  ، نوع فال و در صورت تمایل نیت خود را به همراه ایمیل آدرس ارسال کنید. حداکثر تا دو روز پاسخ به ایمیل آدرس تان ارسال خواهد شد. اگر نیت را مطرح کرده باشید پاسخی که دریافت می کنید شامل کارت های فال تان و تعبیر مختصری توسط من خواهد بود. ( بدون نیت فقط اسامی کارت ها را دریافت می کنید. ) پیشنهاد می کنم با مراجعه به لینک های معانی کارت ها که در بالا مشاهده می کنید سعی کنید خودتان هم فال را تفسیر کنید. 

بعد از مخلوط کردن کارت ها به نیت شما، از یک تا پنج بار کارت ها برش یا ( کات ) خواهند داشت که تعداد برش ها را هم می توانید انتخاب کنید که نقشی در شکل گیری کارت ها داشته باشید. فال تخمین زمان به روش دوم خواهد بود که برای محدوده زمانی یک سال است.

اگر هنوز تولبار را دانلود نکرده اید، بر روی تولبار فال کلیک کرده و در ضمن اینکه از امکانات دیگر تولبار و شکل ظاهری ان اطلاع پیدا می کنید، در صورت تمایل و در عرض چند ثانیه تولبار را دانلود کنید. به علاقمندان فال و بخصوص فال تاروت پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنند. در شرایطی که این روز ها برای داشتن فالی شبیه به این مجبورید مبلغ گزافی به فالگیر ها بدهید ، به این طریق می توانید فال واقعی و کاملا رایگان تاروت داشته باشید. فقط فراموش نکنید که تصمیمات مهم زندگی را نباید به فال واگذار کرد و از فال فقط به عنوان سرگرمی استفاده کنید.

نظرات 31 + ارسال نظر
نغمه 1387,01,26 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.naghmeh121.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
وبلاگهام اپه وقت کردید یه سری بزنید.

سلام و سال نو شما هم مبارک. حتما.

للهه نیکوسرشت 1387,04,22 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام باتشکر از کارقشنگتون

سلام. ممنون از لطف تان.

سیامک 1387,05,19 ساعت 02:24 ب.ظ

وبلاگت عالی بود می شه بپرسم شما کارت هم می فروشید یا نه؟ مرسی به امید دیدار

خیر. ممنون از لطف تان.

آنا 1387,05,21 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام یه سوال حالا واقعا این فال ها حقیقت دارند آخه من چند بار گرفتم حقیقت نداشت؟

سلام. بسته به تجربه شخصی خودتان دارد. اگر چند بار گرفته اید و حقیقت نداشته، حالا من بگویم حقیقت دارد یا نه ، چیزی برایتان عوض می شود؟!

مهسا 1387,05,23 ساعت 03:45 ق.ظ

می خواستم بپرسم که این کارتها رو از کجا می تونیم تهیه کنیم؟ممنون.

سلام. از بازار ایران اطلاعی ندارم.

سلام. خیلی جالبه
موفق باشین

سلام. ممنون از لطف تان. موفق باشید.

sabzeh-ro 1387,06,20 ساعت 06:41 ب.ظ

tanx .it was great

AYDIN 1387,09,26 ساعت 10:50 ق.ظ

عالیه حرف نداره

مرسی.

سپیده 1387,09,29 ساعت 07:22 ب.ظ

خیلی جالبه....خیلی!کل وبلاگ رو میگم .

خیلی ممنون.

ساغر 1387,12,08 ساعت 06:48 ق.ظ

kheili aliye,moafagh bashin

نیما 1388,04,02 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام از وبلاگتون خیلی خو شم اومد

سلام

بسیار سایت باحالیه

من به شخصه با تاروت خیلی حال میکنم

سلام. از لطف تان خیلی ممنونم. موفق باشید.

نازی 1388,07,11 ساعت 08:55 ق.ظ http://43

سلام خیلی سایت جاتبی موفق باشد شما واقعا هنرمندید بهتون تبریک میگم

سلام. خیلی ممنون.

من عاشق فال هستم
کارت تاروت ثورا ایتالیایی و یونانی هم دارم اگه مایل به تبادل لینک هستید خبر دهید

سلام. در اولین فرصت لینک تان را اضافه خواهم کرد. موفق باشید.

شهره 1388,11,12 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام حمید خان چت روم فال مشکل فنی داره ؟چون من هر وقت اومدم پیامی مبنی بر اینکه فعلا مشکل داره میاد.

ایا برای چت روم باید برنامه خاصی نصب بشه؟ ممنون موفق باشی پسرجان

سلام شهره خانم. شخصا با چنین مشکلی برخورد نکردم ولی اگر
Adobe Flash Player 10 ندارید، پیشنهاد می کنم از سایت مربوطه دانلود کنید. اگر باز هم مشکل برطرف نشد به من اطلاع دهید.

تارا 1388,11,16 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام .وبلاگتون عالیه .فقط می خواستم خواهش کنم اگه ممکنه دقیق توضیح بدید چطوری باید نیت کنیم .و اینکه اگه نیتمونو تو قسمت نظرات بذاریم همه می بینن .چطوری باید خصوصی بفرستیمش؟

سلام. نیت و ایمیل ادرس را در نظرات صفحه ای که با کلیک کردن بر روی علامت ؛فال تاروت؛ در تولبار وارد می شوید بگذارید.
نیت ، نظر ، سوال ، پیشنهاد ، انتقاد ، تشکر ، تعریف ، توهین! و کلا هر چیز دیگری تا توسط من تایید نشود برای عموم قابل مشاهده نیست.
بنابراین :
۱) من از نیت شما اگاه می شوم.
۲) نتیجه فال را به ایمیل ادرس تان می فرستم.
۳) نیت و ایمیل ادرس بدون اینکه تایید شوند ، حذف می شوند.
از لطف تان بی نهایت ممنونم و موفق باشید.

مونا مرویان 1388,11,27 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام خسته نباشید. اگه زحمت نباشه فال عشق ۴ کارتی تاروت میخواستم.

سلام. متشکرم از لطف تان. لطفا به مطلب بیشتر دقت کنید.

کامران 1388,12,12 ساعت 05:28 ب.ظ

خوب بود.

شهره 1388,12,14 ساعت 04:50 ب.ظ

پس جواب من چی شد 4 جام یعنی چی

اواخر مهر.

مهران 1388,12,17 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام من یه فال عشق ۴ کارتب تاروت می خواستم

سلام. توضیحات این مقاله را دوباره مطالعه کنید.

¤***¤ 1388,12,17 ساعت 11:53 ب.ظ

با سلام فراوان
فالاتون عالیه و من بهشون اعتقاد دارم ولی دلیلشو نمیدونم٬ بازم ممنون.

سلام.

E.J 1388,12,27 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام وبلاگتون عالیه,فقط اگر می شه فالهای فارسیتونو افزایش بدید.
موفق باشید

باران 1389,03,06 ساعت 12:10 ق.ظ

من خیلی فال دوست دارم و اولین بار هست که به این وب سر زدم ولی موفق نشدم فال بگیرم راهنمهیی می خوام . نیت مهمی دارم .
خیلی خوشم اومد وب جلبی داری . ممنون

شهره 1389,05,06 ساعت 05:20 ب.ظ http://shohreh89.blogsky.com

سلام گلم وبلاگ با حالی داری ولی من فال نگرفتم دوست داشتی یه سری به وبلاگ من بزن

مهناز 1389,06,07 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام سایت خیلی خوب و متنوع هست اما خیلی در همه.

سمیه 1389,07,01 ساعت 11:57 ق.ظ http://web

سلام خیلی ممنونم از زحماتی که کسیده اید

PErsiaN 1389,09,14 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام ممنون از همه شما

شهره 1389,11,13 ساعت 09:44 ب.ظ

کمکم می کنی جواب سوال و چیزی که منو گیج کرده پیدا کنم؟

0236448 1390,01,14 ساعت 05:51 ب.ظ

خیلی جالب بود

هلنا 1390,07,21 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام خیلی سایتش باحاله مر30

سارا 1393,05,13 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام خیلی وبلاگ جالبی دارید میشه برای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد