فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال شمع ؟

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته 1388,11,21 ساعت 03:00 ب.ظ http://sevda2007.blogfa.com

سلام ...کلی ذوق کردم این همه فال دیدم اما ذوق مرده شدم چون هیچ کدومش باز نشد سریع یه فکری بکن من دوباره میام

سلام. شما خودت بلاگ داری و حتما اطلاع داری که باز نشدن صفحات به نویسنده بلاگ ربطی ندارد و احتمالا مشکل از سیستم بوده.
ضمنا شما بلاگت را با رنگ سفید که همرنگ صفحه بلاگ است می نویسی؟!!

lili 1388,11,29 ساعت 12:38 ق.ظ

فال شمع فقط همینه؟ یعنی توضیح دیگه ای نداره؟

متاسفانه یا خوشبختانه همش همینه!

مرضیه 1389,01,22 ساعت 09:01 ب.ظ

خیلی باحال بود ونوبر بود

فریبا 1389,05,14 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام واقعا بی نظیر بود من خودم فال میگیرم هم ورق هم تاروت هم ایچینگ ولی این همه فال هنقدر برام جالب بود که به همه دوستام خبر دادم فقط میشه گفت علی یارت

نیلوفر 1389,11,29 ساعت 08:25 ب.ظ

خوب بودن ولی اونایی که میخواستم بازنشدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد